יום שני, 12 בינואר 2009

זאת לא דמוקרטיה

בהתחלה ראש ממשלה שכבר לא אמור לכהן בגלל פשעיו מחליט להוציא את כולנו למלחמה.
צרפו לזה שחוץ ממפלגה אחת אף אחת מהממפלגות לא מתנגדת למלחמה (אחת או שתיים? מה נסגר עם מרצ? אני רק יודעת שלהפגנה הגדולה שבוע אחרי פרוץ המלחמה הם לא הצטרפו).
צרפו לזה תקשורת מגויסת - עיתונים וטלויזיה שמראים רק את "הצד שלנו", שלא מראים מה שקורה בעזה, שכל הפרשנות והדיווחים הם חד צדדיים לחלוטין. שלחיילים ההרוגים שלנו יש שמות ומשפחות אבל הפלסטינים הם רק מספרים (דמוקרטיה - תקשורת, אמור להיות איזה קשר).
צרפו לזה שקשה מאד לראות מה קורה בצד השני, גם דיווחים באלג'זירה הם בעיקר מהגבול.
ועכשיו הוצאת המפלגות הערביות מהבחירות.
ומה הצעד הבא? אולי גם הוצאת כל המפלגות השמאליות? אולי לערבים יהיה אסור גם להצביע? אולי לכל מי שלא שרת בצבא?

אני זוכרת את הרגע שבו גיליתי שערביי השטחים לא מצביעים לכנסת. הייתי די מבוגרת כבר (מתישהו בתיכון) והרגשתי מרומה. דמוקרטיה בה לא כולם מצביעים?
כשאני אומרת שישראל היא לא מדינה דמוקרטית אנשים אומרים שהגזמתי. לא נראה לי שאני היא זאת שמגזימה

תגובה 1:

  1. אולי זו הדרך להגיע למדינה יהודית, ואח"כ לכוכב יהודי (ואם המשיח לא יגיע אז, אז הוא באמת הגזים). פשוט להוציא מחוץ לחוק, ולתודעה כל מי שמעיז לחשוב על מדינת ישראל קצת בצורה אחרת.

    השבמחק